7 July 2011

inspired by 80's

Po dłuugim okresie czekania słoneczko w końcu się pojawiło. Jednak co ubrać w upalne dni, które z pewnością zaskoczą nas lada chwila? Moim zdaniem doskonale sprawdzą się szorty, bluzka bez szelek, a do tego wygodne tenisówki. Ja w swojej stylizacji odważnie postawiłam na lata 80 w wersji black&white. Chciałam także sprawić aby zestaw był niepowtarzalny, dlatego dodałam nieco złotobrązowych akcentów, które w tym sezonie są bardzo modne. Według mnie to idealny strój na dni, kiedy termometry przekraczają 30 stopni Celsjusza.


t-shirt : topshop SH 1 zł 
spodenki: noname (stare , wygrzebane w szafie) 
torebka: atmosphere SH 6 zł
buty: converse SH 8 zł
okulary: h&m ok. 30 zł
bandanka: sklepik w krakowie 5 zł
bransoletka: sklepik w krakowie 1 zł
pasek: noname 
 wartość całego zestawu to ok. 51 zł 







według mnie lepiej prezentowałyby się ray-bany , ale tak owych nie posiadam
buty z mojego zestawu. conversy - na zdjęciu są mało widoczne


a co myślicie o tego typu spodniach ? ja się totalnie w nich zakochałam. Te powyżej są z h&m (12.99 funtów) , ale do mnie już jadą podobne prosto z FR. caaaan't wait !

pytania? www.formspring.me/fuckingownroom

PS. zajmie się ktoś wyglądem mojego bloga ? :-))

9 comments:

  1. Czemu napisałaś do mnie jako anonimowy skoro masz bloga ? ;>

    ReplyDelete
  2. dobrze wyglądasz bbz ! xoxo

    ReplyDelete
  3. kurcze, prze genialny zestaw!
    powiększ zdjęcia, a będę Cię uwielbiała zajebiście sporo czasu x♥♥cudo

    ReplyDelete
  4. sesja prawdziwej modelki ;d
    fajne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  5. ale mi się podobaja :)

    ReplyDelete
  6. Genialne spodenki!
    Jestem nimi zachwycona!
    Zapraszam do mnie:)

    ReplyDelete
  7. Kuuurcze zabije za te spodenki! Są przecudowne, marzyłam zawsze o takich! Świetna stylizacja, taka niebanalna, zapowiada się tu ciekawie!

    www.ladies-in-furs.blogspot.com

    ReplyDelete